Poštovani, ovo je službeni kanal prijave kvara prema tvrtki Kam-Bell d.o.o.,
Molimo Vas prilikom popunjavanja da koristite svoj riječnik i pokušate biti što opisniji, naprimjer ukoliko tipkovnica na alarmu proizvodi zvukove u prijavi kvara nemojte napisati ”Ne radi alarm” već napišite ”Tipkovnica proizvodi ti-ti zvuk svako 10 sekundi”. Time olakšavate i ubrzavate komunikaciju i riješavanje problema. Prijavom kvara ćemo Vas upisati u servisni plan i po potrebni kontaktirati. Provjerite 2 puta da je mail / kontakt mobitel zaista ispravno unešen.

Prijava poteškoće / Zahtjev za servisom

Ukoliko želite otkazati prijavu kvara molim Vas hitan kontkat na 021/260-007 u periodu od 7.00 do 15.00 ili mail putem istog obrasca da biste otkazali servisni izlazak tehničara. Ukoliko se servis ne otkaže na vrijeme troškove servisa snosi podnositelj.